Terug naar Log

10-22-2001: "Saribeschermers"

Toen we op internet hadden gezien dat zijn plain zonder vertraging in Londen was geland besloten we naar Schiphol te rijden al hadden we niet afgesproken. Deels uit eigen ervaring dat je na 34 uur vliegen en op vliegvelden hangen behoorlijk geknakt bent, deels uit nieuwsgierigheid hoe de reis was geweest.

Wie we ook zagen nadat de DB 109 was geland, hij was er niet bij. Kon alleen betekenen dat hij of een vlucht later kwam of op zoek was naar zijn bagage wat op een lange route met overstappen kan gebeuren. Dit laatste bleek het geval. Zijn rugzak was in Londen gebleven en zou op de volgende vlucht worden gezet. Hij wilde erop wachten.

Zo hadden we ruim de tijd om verhalen te horen, ook over de Royal Enfield die inderdaad op transport wordt gesteld. Zijn rugzak stond bol van de onderdelen en een bagagedrager was los verpakt. De nota had hij bewaard. Alles tezamen voor zestig gulden. Het meest in zijn nopjes was hij met de saribeschermers lappen die een flink deel van het achterwiel afdekken, buiten India nergens te koop.

 

 

 

 

Site Meter